Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

A pamatuje někdo Houpačku?

5 0
možnosti
LC

Já ano. A dodnes mám pocit, že po jejím zrušení už žádný, jí rovný hudební pořad nebyl.

4 0
možnosti
Foto

J31o74s52e22f 81B86á17r33t77a

12. 5. 2020 10:04

Váš pohled na situaci se mi hodně líbí. Poslouchal jsem stejnou hudbu a poslouchám ji pořád. Pamatuji si i na první šlágr, který jsem slyšel. Byla to písnička Cestář (nic moc). Ale pamatuji si i na hity další, hlavně ze Semaforu. Kupodivu se tenkrát hrály v rádiu. Teď kromě Boky jako skříň neznám žádný hit. A třeba nedávno vydal nádhernou desku Vladimír Mišík. Slyšeli jste ji někdo v rádiu? Vám karma za celý článek.

7 0
možnosti
Foto

Pěkný a chytrý článek, jakých je jako šafránu. A bohužel čtivost malá, zkuste ho poslat do Neviditelného psa, tam by měl jistě mnohem větší odezvu.

4 0
možnosti
Foto

Dík za tip, ale nechci se někam vnucovat, když už nemusím honit (odbornou) publikační činnost. :-)

Píšu jenom když mě něco naštve nebo nadchne. A děkuji za vaši reakci.

0 0
možnosti
KT

Já bych také dala několikanásobnou karmu. Téžse necítím býti dementní, ale pravdou je, že volby tak trochu nahrávají pocitu, že část spolubčanů je na tom s myšlením hůře.

5 0
možnosti
Foto

Výsledky voleb nejsou ovlivněny toliko věkem, či dokonce až výhradně seniory, ovšem dá se i na ně leccos až svést, resp. tím až ,,argumentovat";-)

2 0
možnosti
JV

Díky, že jste mě tak výstižně popsala. A to jsme se nejspíš nikdy neviděli.;-D

4 0
možnosti
Foto

Pěkný článek - jak také jinak u tak vzdělané paní:-). Budu si pamatovat to srovnání "štavé vysílačky" a "fake news". Místo spojky "a" jsem tam měl dát rovnítko, že... A vzpomněl jsem si při tom na zakázaný vtip, který si tajně vyprávěli Poláci po zavedení výjimečného stavu v roce 1981: Otázka: Jaký je rozdíl mezi Jaruzelským a Pinochetem? Odpověď: Dvě dioptrie.

11 0
možnosti
Foto

škoda, že lze dát karmu pouze jednou

22 0
možnosti

Výborně napsáno!

Mě se to také týká - my jsme beatová generace, dost možná větší rebelové než dnešní mladí, a fejková ČT Senior nás opravdu neoslovuje.

Jestli ti eurosvazáčci vědí, kdo je Ondřej Hejma, tak ať si to poslechnou:

https://www.youtube.com/watch?v=DQ68L6KHIgw

11 0
možnosti
Foto

Například ve Španělsku jsou dnešní důchodci poslední generací, která umí vyjít do ulic a bojovat o svoje práva. Vloni tu byly velké demonstrace, když jim chtěl stát sáhnout na penze. Mladí umí protestovat jen na sociálních sítích.

5 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 22,74
  • Průměrná čtenost 1224x
Radka Johnová (1958) absolvovala VŠE v Praze (Ing., PhD.) Profesně se věnuje art marketingu, pracovala v umělecké a reklamní agentuře, učila na ČVUT, přednášela na VŠE, FF UK a na řadě zahraničních univerzit. Nyní v důchodu.
Sleduje politiku a (právě proto) nikdy nebyla členkou žádné politické strany. Zastánkyně absolutní svobody projevu. Krátké glosy na síti X (dříve Twitter): @radkajo.
Je patriot Prahy 6. Mezi její koníčky patří kultura, poznávací cestování, četba, plavání, tenis a lyže. Píše, když ji něco naštve (to většinou) nebo nadchne (knihy). Recenze publikuje na Kultura21.cz, některé úvahy na blogosvet.cz.
Kontakt: rsj@seznam.cz

Seznam rubrik