Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J56a53n 46Š44k64a36c55h

30. 11. 2021 15:34

Já bych doporučoval se přeočkovat co nejdříve. Kromě toho, že Vás pustí do divadla, tak na jaře stihnete další dávku.

A to je přeci hlavní smysl tohoto očkování, udat co nejvíce dávek (nebo mi něco uniklo).

1 1
možnosti
Foto

Jako původní zastánkyně očkování nyní naprosto souhlasím s vaším druhým odstavcem.

3 0
možnosti
Foto

Když jsem si přečetl Váš článek, napadlo mě, že asi budete nějaká odbornice stran epidemiologie, či něco takového. A pak jsem se podíval do Vašeho profilu pod fotkou a došlo mi, že jen melete nesmysly.

6 7
možnosti
Foto

Ano, to VŠE stačí. :-)

2 2
možnosti
Foto

Já jsem dostal druhou dávku vakcíny proti covidu začátkem června. U svého obvodního lékaře už mám domluvený konkrétní termín v první polovině prosince na třetí dávku.

Dost dobře jsem nepochopil smysl článku. Vnímám to jen jako hysterický výkřik "my nejsme ovce".

8 1
možnosti

Paní profesorka se bude muset doučit matematiku z obecné školy - tedy základní školy, aby si dokázala spočítat, že červen, či červenec + 5 měsíců, není ani zdaleka jaro !

;-D

1 1
možnosti
Foto

Ekonomka musí ekonomku pochválit. ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS